środa, 1 stycznia 2014

Szczęścia nam trzeba...

Spójrz słoniowi prosto w oczy, bo za słoniem szczęście kroczy:)

A żeby było Wam łatwiej to szczęście wypatrzyć, pokażę kilka z nich znacznie bliżej...


Nie robię żadnych obiecywanek cacanek na Nowy Rok, bo i słaba jestem w postanowieniach. Nie jestem też dobra w planowaniu. 
Ale idąc ze pewnymi życzeniami, po pierwsze ruch na  powietrzu, po drugie świeże warzywa, po trzecie śmiech. Na to akurat mam wpływ, więc tego zamierzam się trzymać:)
A szycie i zdrowie samo przyjdzie... na to liczę po cichu...

Wszystkim tym co tu zaglądali prze ten rok i za wszystkie komentarze wielkie dzięki:)

6 komentarzy:

  1. Jakie one śliczne!
    Wszystkiego dobrego Asiu! Zdrowia przede wszystkim i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za Twoją obecność:) Dla Ciebie również samych dobrych dni... acha chciałam Ci donieść, że dotarł do mnie materiał w nutki... dla dziewczynki:)

      Usuń
  2. Przeurocze słoniki :) W nowym roku życzę Tobie Zdrowia byś mogła o resztę sama zadbać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dla Ciebie również samych ciekawych projektów :)

      Usuń
  3. była kiedyś piosenka o czterech słoniach.... hmm... trzeba wymyślić nowe słowa, bo słoni wielki dostatek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. słoni wielki dostatek ze szmatek ... początek już mam a muzykę może napisze mi synek:)

    OdpowiedzUsuń