środa, 15 stycznia 2020

WOŚP 2020

Od kliku lat staram się nie tylko wrzucić "grosza" do puszki Wośpowej ale również przekazać fant na różne licytacje.
 W tym roku wzięłam udział w dużym projekcie uszycia quiltu . Zainicjowała go Joho, ona też zbierała przez pół roku od wszystkich chętnych 2,5 calowe kwadraciki, które później wzięłam udział w ich układaniu w przepiękne, pikselowe serce.
Zdjęcia zapożyczone z Joho strony:



Narzuta została wystawiona na akucję allegro WOSP i została  wylicytowana za bardzo wielką sumę.
Wzięłam też udział we wspólnym szyciu fantów w siedzibie OWES, razem ze mną były dziewczyny i dzieci, gdzie szyłyśmy torbym poduchy, breloczki i oceplacze na wózki. Ja od siebie podarowałam poduchy, kosmetyczki ( które zszyła Kasia z Pracowni Ino Ino) oraz torbę z patchorkowym sercem ( serce też wykonała Kasia.


Na zdjęciu poniżej Sylwia  - organizatorka tego spotkania z moją torba:) 


 I tak oto rozpoczęłam nowy rok charytatywnie i z przytupem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz