sobota, 3 października 2015

Etui na biżuterię

Nie posiadam  jakiejś zwariowanej ilości biżuterii  i nie wpadłabym na ten pomysł aby uszyć etui na biżuterię.
Ale od czego ma się koleżanki i ich niewyobrażalne pomysły...
Fakt. Dostałam wzór do zgapienia...ale  cała reszta to  moje wariacje na temat ... jak to uszyć...
Tak wygląda mój prototyp...


Etui składa się z dwóch małych kieszonek  zamykanych na zamek na łańcuszki czy bransoletki. Jest i duża kieszeń otwarta na korale.


Ale jedna rzecz mnie urzekła....
cwancyk na pierścionki:)

Zapinane na guziczek - porządek!!!! i nic się nie pogubi i nie poplącze...

A tak wygląda w wersji zamkniętej, przenośnej do torebki czy walizki ...

Drugie etui uszyłam troszkę większe ...  z japońskiego materiału...z inicjałami ...




A to jest moja zgapka...
Pozdrowienia dla koleżanki, co  natchnęła mnie tym pomysłem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz