środa, 12 sierpnia 2015

Kiedy dzieci się nudzą

Kiedy dzieci się nudzą, to mają głupie pomysły  albo kłócą się z rodzeństwem.
Na nudę polecam kurs szycia - mówię wam działa ! Mało tego, wciąga:)
W czasie wakacji był u mnie siostrzeniec.
Zachęciłam, żeby uszył swojej  mamie prezent   - małą podkładkę pod kubeczek ... myślał, że nie da rady a jednak spróbował...
Wzięłam skrawki materiałów, nałożyliśmy na kawałek tkaniny, przykryłam organzą i młody sobie pikował...
Zdjęcia zapomniałam zrobić, ale podkładka powstała całkiem zgrabna.
Potem przyszedł do mnie sam z pytaniem czy można jeszcze poszyć... Zrobiliśmy wspólnie tzw. gacie na instrument  czyli pokrowiec na jego pianinko.
Młody wybrał sobie obrazek z ulubionej bajki, sam obszył po szwach  i przyszył do wierzchu pokrowca.  Na szczęście maszyna ma regulowaną prędkość, więc było bezpiecznie.
Potem  szył i szył, a ja tylko stałam z boku i podpowiadałam co i jak ...
Wspólnie daliśmy radę:)
Było 2 godziny spokoju hi,hi,hi...

A na koniec  pobytu uszył sobie mini portfelik na słuchawki od telefonu ...

A jaki zadowolony był!!! A ja  jaka z niego dumna:)

2 komentarze:

  1. Rewelacja!
    Zastanowię się, czy nie zgłosić się na naukę do Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń