poniedziałek, 30 marca 2015

FMQ Challenge u Darlene - trapunto

Kolejny miesiąc  i kolejna poduszka. Tym razem   wg inspiracji Patsy Thompson postanowiłam zastosować nową technikę dla mnie : trapunto.
Pierwsze koty  za płoty:)





Przy okazji  zrobiłam sobie terapię mandali.
W kulturze zachodu mandala została spopularyzowana za sprawą słynnego szwajcarskiego psychoanalityka i psychiatry Karola Gustawa Junga. Dostrzegł on terapeutyczne działanie mandali, która wykonywana spontanicznie odzwierciedla stan psychiczny autora. Tworzenie mandali pomaga w odzyskaniu równowagi i harmonii wewnętrznej.

Korzyści z tworzenia mandali:

  • rozwija wyobraźnię (kreatywna edukacja),
  • pomaga w skupieniu uwagi i koncentracji,
  • pozwala wyrazić uczucia, lęki i myśli,
  • rozwija koordynację wzrokowo-ruchową,
  • pomaga się wyciszyć i zrelaksować.

Patrzcie ile korzyści  przy tym szyciu:)

Zgłaszam więc moją poduszkę terapeutyczną do zabawy u Darlene w ramach opcji 2 !

12 komentarzy:

  1. Your pillow looks so nice! Love the circles too!
    mary

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki ... ja lubię takie terapeutyczne wyzwania:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ulka ... ciągle sobie zadaje pytanie ile człowiek sobie na głowę bierze .. Wiesia narzuciła tempo no to staram się podążać:)

      Usuń
  4. ŁAŁ! Piękna rzecz! Widzę, że maszyna się sprawdza, a Ty szkolisz się w pikotrapuntowaniu :)
    Brawo!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak maszyna jest łał, chce mi się szyćććć - dzięki:)

      Usuń
  5. I nic się na czacie nie pochwaliłaś, oj, Ty!.
    Wspaniała mandala :-) A jakie fajne wyzwanie jest na kwiecień - bardziej nowoczesne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zdążyłam - wszystko na ostatnią chwilę:)

      Usuń