poniedziałek, 29 grudnia 2014

Torba XXL

Mikołaj dokonał zamówienia na torbę w rozmiarach XXL i kolorach ziemi.
Takie miałam wskazówki !
I tak oto moja inwencja twórcza zadziałała...

Torba pomieści dokumenty A4 i  większe,  i jeszcze wiele innych rzeczy - taka jest przepastna.
A żeby lekki porządek był uszyłam też i kieszonki

Kieszonka jest  za żyrafkami na chusteczki albo w środku:

na telefon, na długopis  i małą kosmetyczkę - jak to w babskiej torbie - wszystko się przyda.


Na tylnej stronie uszyłam małą kieszonkę na zamek  z przeznaczeniem na klucze, bo wiem jak ciągle trudno je znaleźć. Tu muszę dodać, iż pierwszy raz wszyłam zamek tego typu - a żeby sobie ułatwić trochę zadanie to użyłam  na kieszonkę  ekoskóry, która się nie siepie:)
 Do kompletu  przedniego obrazka torby  znalazłam małą żyrafkę - do ozdoby zamka. Takie małe ozdoby, a cieszą.

Czy życzenia Mikołaja zostały spełnione - mam nadzieję, że TAK!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz