wtorek, 5 lutego 2013

ZAKSA, Guns & rower

Ja to mam szczęście… żeby chociaż  jakieś zwierzątko, piłka czy auto. Ale nie! … Jak uszyć poduszkę gdzie ma być ZAKSA, Guns N Roses i rower.  Jak tu pogodzić trzy odmienne sprawy na małym skrawku materiału? Jak to ma się  ze sobą zgodzić?
ZAKSA to siatkarze z Kędzierzyna Koźla…. A jacy tam przystojni  grają panowie… No choćby taki Możdżonek,  hmm...  właśnie dzisiaj wygrali mecz  - eliminacje do Ligii Mistrzów...  ale wróćmy do rzeczy. Przecież nie miałam pojęcia, że logo ZAKSY wygląda tak:
wcale nieskomplikowane …  a symbol  Guns N Roses??? Nie lepiej … 

to  chociaż rower  - uprościłam  maksymalnie.  Podpowiedź, jak uszyć rower, znalazłam w  zeszłe wakacje, będąc na  Starym Rynku w Jeleniej Górze.:

Prawda, że eleganckie te stojaki na rowery???     No nie mogłam nie zrobić zdjęcia…

Poduszka, która w końcu powstała jest po prostu dwustronna.

Ponieważ chłopaków w ZAKSIE jest więcej  niż w  Guns N Roses to są  na głównej stronie. 

 A na  odwrocie , no sami popatrzcie…

W trakcie szycia pojawiła się jeszcze sugestia, że może by tak jeszcze coś o Damianie… co jak na moje możliwości mnie przerosło… więc to pełne zdanie wyszła mi koleżanka Asia  - osiedlowa krawcowa…   

Acha no i zapomniałabym, że wreszcie zmobilizowałam się i  po raz pierwszy zrobiłam dziurki na guziki w „ szprychy” – a jakże pełen komplet. 





Uf, oby do wiosny z Damianem.. przecież rower rdzewieje w garażu:) 
 




2 komentarze:

  1. Wyzwanie wielkie - efekt wspaniały :)
    uhatka

    OdpowiedzUsuń