sobota, 7 stycznia 2023

100 % recyklingu

Dosyć leniuchowania w Nowym Roku! Czas wrócić do szycia.   Będzie 100% recyklingu. 

Od Patrycja Racinowska-Kollataj  dostałam  wór wełninanych ścinków i tkaniny materacowe, więc uszyłam poszewki i napełniłam je ścinkami. 

Od Eliza Nyczaj-Wojciuszkiewicz  i moich dzieci dostałam zużyte jeansy, więc uszyłam 3 jeansowe wierzchy poduszek.

Od Monika Drapiewska dzisiaj dostałam! cały wór tkanin ( będą idealne na #tapitorby i podszewki do nich), z nich uszyłam tyły poduszek.

Od Beata Strzelińska dostałam kolorowe nici. 

I tak wszystkie trzy recyklingowe  poduchy podrzucę jutro na bieg dla Pauliny, który organizuje  Stowarzyszenie  Gwiazdka z Nieba , może ktoś się w nich zakocha, a tym samym wesprze Paulinę.  

Wszystkim sponsorom wielkie dzięki 😀





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz