poniedziałek, 12 marca 2018

Akcja batik

Ostatni weekend spędziłam w doborowym towarzystwie robiąc własnoręcznie batiki. Kurs  malowania na tkaninie batików zorganizowała  Marzena 
Jestem pod wrażeniem niesamowitej organizacji warsztatów. Niczego nie zabrakło. Marzena pomyślała o wszelkich udogodnieniach, narzędziach, pomocach.
Stanowiska pracy były przygotowane tak:

Najpierw  byla krótka pogadanka co nas czeka,

a potem do dzieła.
Narysowałam ołówkiem rysunek, potem pokryłam szkic woskiem, a na końcu wypełniłam blendy farbami.
Podobnie było z kolejnym obrazkiem.



Pracowałyśmy  jak mróweczki, w skupieniu... wskazane było nawet wstrzymywać oddech podczas nakładania wosku... co widać na zdjęciu:)


A na końcu było pranie i suszenie w pierwszych promieniach słoneczka.



To był czas totalnego relaksu!

ps. siostrzyczyka w klasztorze gotowała pysznie:)

3 komentarze:

  1. Asiu, z prawdziwą przyjemnością bawiłam się z Tobą na warsztatach, to był bardzo twórczo spędzony czas. Stworzyłaś piękne batiki, dziękuję za tak miłą opinię o moich warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było mi dane być na poprzednich Twoich warsztatach teraz żałuję podwójnie:)

      Usuń
  2. Ogromnie zazdroszczę tych warsztatów. Mam nadzieję, że kiedys i mnie się uda. Ryby cudne ale muszla najcudniejsza

    OdpowiedzUsuń