sobota, 18 listopada 2017

Nowy pierwiastek




Odkryłam nowy Pierwiastek o nazwie JAH.
Dobry żart!. Raczej uszyłam nowy pierwiastek.
Niebywała okazja  - 50 urodziny Joli, która z zawodu jest chemiczką.
Stąd prezent - mam nadzieję, że jubilatka rozpracuje znaczenie poszczególnych elementów na poduszce.
Dla niewtajemniczonych ...
JAH oznacza pierwsze litery imienia i nazwiska (dwojga nazwisk),
50.00  - okrągłe urodziny:)
18.11.2017 - to  data imprezy urodzinowej - czyli dzisiaj,
1 - no oczywiście jedynka - Jola jest nr jeden jak pierwiastek w układzie Mendelejewa.
 kolor niebieski - gaz szlachetny:)
Tak oto  powstała kompletne spersonalizowana poduszka :)
Jolu - sto lat!!!





8 komentarzy:

  1. Pomysł rewelacyjny. Wykonanie mistrzowskie. Calosc to fantastyczny prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mój rodzinny chemik w pierwszej chwili się oburzył, bo nie zrozumiał przekazu - napisał, że herezja - miałam ubaw

      Usuń
  2. Genialny pomysł!!! Cudna poducha! Cudna!!! Niby taka prosta, ale właśnie genialna w swej prostocie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję - wpadliśmy na ten pomysł wespół zespół z moim synem

      Usuń
  3. Genialne!
    Rewelacyjny pomysł i wykonanie! Dla Wtajemniczonej będzie to coś fantastycznego i niezapomnianego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - dla tych co lubią spersonalizowane prezenty to jest idealne, bo już się bardziej spersonalizować nie dało:)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Mój Mąż (też chemik) był zachwycony jak to wymyśliłaś. A ja podziwiam wykonanie :)
    Pozdrarwiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh przynajmniej jeden przyjazny mi chemik poznał się na mojej pracy badawczej:)

      Usuń