niedziela, 20 marca 2016

Słoń czy mrówkojad

Jest wielu projektantów tkanin dla dzieci. Wśród tych najbardziej popularnych jest  Robert Kaufma..
Z projektantem się nie dyskutuje - ma swoją wizję i już.  Niektórzy czyli ja w słoniu widzą mrówkojada ....




I tenże mrówkojad zainspirował mnie, aby uszyć  poduszkę interaktywną dla maluszka...


Poprosiłam moje młodsze dziecko aby mi odrysowało  słonia w większej skali. Doszyłam mu ucho w wersji 3D, które jest wykonane z mięciutkiego polaru. Na dodatek jak się ucho dotknie to szeleści:)



A Wam jak się podoba pomysł na mrówkojada?

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki, hm nie tylko drugie osoby nas inspirują ale i tkaniny:) ech my to się mamy...

      Usuń
  2. Super poduszka, świetna aplikacja, dla mnie zdecydowanie słoń.

    OdpowiedzUsuń