wtorek, 3 listopada 2015

zaszalałam ostatnio

Zaszalałam ostatnio  w sklepie Karoliny B-Craft :)
Zakupiłam między innymi Kaffe Collective Zestaw. Kolory mnie urzekły:)
Uszyłam poduszkę ...
 

Literki imienia są odwzorowane z literek, która Zosia  ma na ścianie w swoim  pokoju.









Z tego zestawu uszyłam jeszcze kosmetyczkę, na prezent dla koleżanki syna.  Młody leciał na imprezę:) i na ostatnią chwilę szyłam niespodziankę  nie zdążyłam zdjęcia zrobić, więc tylko tyle co udokumentowałam komórką:) Widać różnicę w odcieniach...


Jedno i durgie przepikowanem metodą Wiesi - hop hop... nawet mi się to spodobało...
ale najważniejsze, żeby prezenty się podobały

4 komentarze:

  1. Jaka fajna, energetyczna ta podusia, a literki extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. literki zjadłam ze zdjęcia literek, które wiszą o Zosi w pokoju:)

      Usuń
  2. Śliczna podusia :) Ja też mam kwadraciki na tapecie, jednak idzie mi bardzo wolno - kanapka czeka na pikowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie kusi aby kupić więcej tego zestawu .... taka energia jest w tych kolorach...

      Usuń